"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


Sale el sol...
Azt hiszem, sikerült új szintre emelnem a szurkolást... :D A mai, Malájziai futam közepétől már nem azért szurkoltam, hogy Vettel megőrizze az első helyét, hanem, hogy Webber és Alonso minél később tudja megelőzni az aktuális pilótát. Esküszöm, fel kellett volna venni... Anyu szerint rosszabb vagyok, mint egy férfi. :D
Azon kívül, hogy kellően lefárasztottam magam, még zöldséget is pucoltam közben a húslevesbe, úgyhogy szépen megkarmoltam, majd a mosógéppel meg is vágtam magam... -.-" Tudom, ez igazi művészet. De utána legalább a krumplihoz már nem akartam újabb ujjam is hozzászelni... :D


Címkék: , , |

Követők

  • Látogatók