"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


"Az ajándék nem csak a karácsonyban, de az egész évben benne van." /Cs-H. Tamás/
Nem tudom, mit csináltam, de eddig tetszik. :D Vagyis persze, hogy tudom, csak épp azt nem értem, hogy nem találtam még meg eddig. :D Készítettem a bloggernek egy gmail-es címet, mert eddig a citromail-eset használtam. Kérdés, hogy most mi lesz a citromail-essel? Bár, nem valószínű, hogy az életben szükségem lesz még rá. :) Szerintetek is túl sok smiley-t használok?

Eltértem a tárgytól. Az van, hogy itt a December! :) És vele a vizsgák, huuurrááá (jó elnyújtottan, semmi lelkesedéssel). Van két beadandóm, egyik holnapra ( :D ), a másik két hét múlva hétfőre. Jövőhéten van katalánból valami vizsga-féle. Meg egyelőre hat vizsga, amire lehetőség volt feljelentkezni. Persze, ez nyilván senkit sem érdekel. :)

Nem tudok elég hálás lenni Zsuzsinak, amiért segíthettem megszervezni az olvasótalálkozót Kittivel. Csodálatos nap volt, iszonyúan örülök, hogy megismerhettem a MAGOT. Illetve ugyanez vonatkozik Évire is, fogalmam sincs, hogy tudnám meghálálni, amiért mégis elmehettem velük a plázába, megnézni a Breaking Dawn-t. Elég csak erre a napra gondolnom, és máris boldogság van. :)
Hogy mi is történt azon a bizonyos szombaton? Hát, volt remek társaság, fantasztikusan ügyes "műsorvezető", finom torta, egy póló. Na, és persze sok-sok könyv. Aztán délután az a bizonyos mozi, rengeteg nevetés, főleg egy szón való pörgés, aztán plusz négy óra (kb.) beszélgetés és jókedv. :) Röviden.
Azt kell mondjam, IGEN, TÉNYLEG LÉTEZNEK FÉNYLÉNYEK! Én a szombatnak hála, nyolcat is megismerhettem. :)

Más: kissé technikai jellegű kérdés: valaki tudja, miért nem tudom a gépemen megnyitni az irányítópultot? :D TIK-ben engedi, másik bloggal engedni, egyedül itt játsza el, hogy ha az irányítópultra szeretnék menni, teljes fehérség, hiába frissítek. A blogokat megnézhetem, írhatok is, tervezhetem is. Rejtély...

Legyetek jók, tanuljatok, és élvezzétek ki az adventet. :)



Szép Tündérország támad föl szívemben

Ilyenkor decemberben. 

A szeretetnek csillagára nézek, 

Megszáll egy titkos, gyönyörű igézet, 

Ilyenkor decemberben.

(Juhász Gyula)
1 Response
  1. Szerzetes Says:

    A citrommail-est irányítsd rá a gmailre, aztán annyi. Üzemel tovább, de nem kell nézegetni.
    Egyik böngészővel sem nyitja meg? Nincs letiltva valami?


Követők

  • Látogatók