"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


My zombie survival kit...
Ígértem egy ilyen bejegyzést, amiben a szuper titkos ajándékról számolok be. :)

(saját kép)
Barátnőm hatására nagy zombi, a témán belül is Resident Evil rajongó lettem. Még a télen találtam néhány, a címben is említett túlélő csomag ajándékot, ami persze valójában csak rengeteg csoki. Már akkor eszembe jutott, hogy ez milyen jó ötlet, és én is mennyire megcsinálnám Editnek.

Tovább olvasom -->



Eljött az április, majd a május, és én elkezdtem jobban rákeresni, ötletelni, hogy hogyan is valósíthatnám meg. Legelőször is egy elsősegély dobozra volt szükségem, hetekkel később már egy sima dobozzal is beértem volna, amit majd átfestek. Végül mind a kettő meglett. :D

Azt már tudtam, hogy én nem a tömény-cukor vonalon akarok haladni, hanem valamivel egészségesebb dolgokkal meglepni. Ekkor készítettük anyuval a bodzalimonádékat és szörpöket, később pedig rákattantunk a menta- és citromfűszörpre is, majd a többi hasonló, itthon készíthető cuccra, és egyértelmű lett, hogy ilyeneket rakok bele.

Ezen kívül, hogy valóban Resis legyen, kerestem és kinyomtattam, egy, a játékban használatos tölténydoboz sablont, majd összeraktam. Ebbe "sütipor" került, méghozzá egy csokis-mikrós sütié, ami nagy sikert aratott. :)
(saját kép)

A szörpöknek pedig saját készítésű címkét nyomtattam, erősen gagyi-photoshop ugyan, de azért egész jó lett, nem? :)
(a két alsó kivételével saját szerkesztés)

Iszonyú nehéz volt magamban tartani, tekintve, hogy kb. senkivel sem tudok ilyen témáról beszélni, csak Edittel, akinek az egészet készítettem. Egyedül Anyut idegesítettem vele, szegény jól tűrte.

És akkor az elsősegély csomag végleges valójában, a fenti csomagolás nélkül:
(balról jobbra: cseresznyeszörp, szárított citromfű, "vitaminok" - cukor, cukor, cukor, alatta a süti alappor, Tic-tac (belsős vicc), és mentaszörp.)

Azt kell mondjam, nagyon megérte az ötletelés és kivitelezés, nagyon élveztem, rengeteg őrült percem volt (címke gyártás közben folyamatosan vigyorogtam) ráadásul Editnek is tetszett nagyon, ami még inkább fokozta az örömöt.
Fogalmam sincs, ki volt a legelső, aki ilyet készített, de ezer köszönet neki.

A.J.

Követők

  • Látogatók