"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


Gondolatok
Reggel fájdalom volt felkelni. Annyira jól esett ez az öt nap pihenés. Igaz, hogy mindig fenn voltam hétkor, de végre nem az volt, hogy csörög a telefon, és muszáj kinyitnom a szemem, mert suli. Azért egész jó nap volt. Négyes lett a Mikszáth tételem. Én írtam nyelvtanból egy dolgozatot. Tök jó, hogy Alina szólt reggel. :D

Most meg egy darázs vagy méh mászkál a sulitáskámon. :S Ki kéne rakni, de írtózom tőle. Komolyan, fujjj. :S Pedig messziről még egészen jól elnézegetem...

Említettem már, hogy imádom a tavaszt? De tényleg! Virágok, színek, friss levegő, meleg (ja, most picit fázok). Imádom. Lehetne örök tavasz. Kiegyeznék vele. Mondjuk májusi időjárás...

Nem látom a méhecskét...

Hatan locsoltak meg. Tavalyhoz képest sok, amúgy meg pont elég. (jé, meg van a méhecske) Volt finom süti, Anyuval csináltuk. Almáskrémes, meg Három rétegű. Ha valaki szeretné, leírom a receptet, csak dobjon meg mondjuk egy kommentárral. Meg muffin is volt, de az már itt van. Mármint a recept.

Lejárt a zene. Az egyik blogon találtam, és elég szép. Picit szomorú, de szép. muzsika

Facebook-on egy csomóan ismerősnek jelöltek. Egy csomó idegen, és külföldi. Gyanítom, nem kellett volna a legelsőt visszajelölnöm... Az én áldott jó szívem... Mondjuk angolt gyakorolni jó lenne, csak ahhoz meg az kéne akkor, hogy írjak nekik valami kezdetlegest, mondjuk, hogy miért is jelöltek be?

Anyu megjött, és kivitte a méhecskét. ^^ Kiderült, hogy darázs volt... Pápá darázs... +

Azt hiszem, eszek valamit. Aztán még nem tudom.

Ciao!
Ja, hogy cím is kéne?

Egészen olyan, mintha lebegnék... Lelkileg. Biztos a zene tetszik. Azaz, hogy a zene miatt. Nekem is kellene egy zongora. Meg mondjuk a szobám átdekorálása is jót tenne, lehet. Egy hajvágás. Beszélnem kell Adrival időpontért.
Címkék: , |
3 Responses
  1. Szerzetes Says:

    Mi a különbség a méh és a darázs között?
    A darázs nem gyűjt vasat.


  2. A. J. Cryson Says:

    Nem tudom, kérdezd meg a barátod, nekem nincs hozzá erőm.


  3. A. J. Cryson Says:

    Jahh, leesett a poén... XD


Követők

  • Látogatók