"Ne álmodd az életed, éld az álmod!"



De ebben a rohanó, pusztuló-épülő világban igazán nehéz folyton mosolyogni, és minden vágyunkat megvalósítani. Két lábbal kell a földön állni, de nem földhöz ragadtnak lenni. Hidd, hogy sikerülhet, a céljaid elérheted, az álmaid megvalósíthatod. Merj álmodozni, miközben nyitott szemmel jársz!




Dream awake! :)


Csak akkor keresd, ha nincs rá igazán szükséged!
Az utóbbi időben, és főleg az eltelt egy hétben eléggé rákattantam ezekre a beauty-blogokra, vagy hogy is nevezzem őket, ennek is tudható be, hogy elkezdtem pótolni a hiányom sminkcuccok terén. Szóval szép számmal olvasgatok nem is blogokat, csak bejegyzéseket, és az előbb találtam egy újabb érdekes blogot Bogcától. Nagyon jól ír, ráadásul remekül le tudja írni a filozófikus gondolatait, amik engem is érdekelnek, csak én nem tudnám őket ilyen frappánsan megfogalmazni (hiába vagyok kommédiás, és hiába írok - erre még gyúrni kell).
A körüzenetekről, hoaxokról írt, illetve a vele járó pozitív és negatív dolgokkal. Akit érdekel, az itt el tudja olvasni a posztot, szerintem érdemes, pláne, ha nem vagyunk tisztában a háttérrel és a valósággal.

A másik, amit kifelejtettem az előző posztból, hogy megismerkedtem a Wordpressel. Bő öt nap alatt sikerült megküzdenem vele, és telepítenem, hála a segítő oldalaknak, úgymint wp-suli. Nagyon hasznos, tuti kis oldal, a tartalom, 'Telepítés és frissítés" menüje alatt a legelső bejegyzés rögtön a kezdetről szól, érthetően leírja, mit kell csinálni, nem úgy, mint a Wp fórumja, vagy hasonlók. Persze, most lehúzhattok, hogy mit is keresek én akkor félig-meddig infós szakon, ha konyhanyelven értem meg a dolgokat, de minek túl bonyolítani a dolgokat? És különben is: nem tudom! :P
A lényeg, hogy egyelőre nem tudom, mihez kezdek majd a létrehozott oldallal, mert csak egy teszt lap, egy készülő projekthez ( :P ), hogy megismerkedhessek a wp-motorral. Gondolkoztam, hogy átköltöztetem a blogjaimat, de igazából, ha lesz rá szükségem a jövőben, akkor nem egy ingyen tárhelyeset akarok, hanem rendeset, valamint tökéletesen meg vagyok elégedve a bloggerrel, már megismertük és megszerettük egymást. Meg egyébként sem jövök olyan gyakran, hogy szükség lenne rá. (Egyébként tudja valaki, hogy a beszúrt képet miért nem tudom lejjebb helyezni???)

Holnap nekünk is kezdődik a suli, rögtön nyithatok egy forgatókönyvírással - igen, sikerült felvennem! Egészen mást nézegettem a listán, csak megakadt a szemem a 15/1-es létszámon, és gyorsan lecsaptam rá. Innen a távolból is köszönetem annak, aki leadta. És megint beigazolódik a közhely, miszerint akkor találod meg a dolgokat, amikor nem keresed őket. :)

Még egy apró hír: le akarom vágatni a hajam, talán a legrövidebbre, ami valaha volt, ismét visszatérve a frufruhoz, csakhogy fodrász ismerősöm, úgy tűnik el van havazva, mert melót talált. Igaz, most fenn van face-en de egyelőre szeretnék adni neki esély, hátha ő ír. :D Hülye vagyok, tudom. :)

Na, ennyi, legyetek jók! :)

Követők

  • Látogatók